poniedziałek, 15 września 2014

Zapraszam do lektury!

Stoję na straży zdrowego odżywiania się. Moim celem w życiu jest „uzdrowienie”
przyzwyczajeń żywieniowych moich klientów, co ma zbawienny wpływ na ich zdrowie. Od
czasu zakończenia edukacji pogłębiam swoją wiedzę poprzez udział w specjalistycznych kursach
związanych z dietetyką i gastronomią. Przeczytałem wiele książek i poradników na ten temat
prawidłowego żywienia. Spotkania z doświadczonymi kucharzami i dietetykami pomogły mi
zdobyć wiedzę praktyczną do wykonywania tego zawodu. Moją pasją jest kulinaria, uwielbiam
przyrządzać pyszne i zdrowe potrawy dla mojej rodziny. Sam jestem łakomczuchem, jednak
nauczyłem się podjadać w mądry sposób. Potrafię przygotować zniewalająco smaczne, ale
niskokaloryczne desery. Nie mam problemu ze zbędnymi kilogramami, ponieważ jestem
genetycznie szczupły i posiadam budowę mezomorfia. Kiedyś mi to przeszkadzało i chciałem
przybrać na wadzę, żeby stać się mięśniakiem. Po kilkomiesięcznej próbie stwierdziłem, że to
nie ma sensu i wole być zdrowy w swojej naturalnej sylwetce niż pompować się na siłę. Chce
podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z osobami, które potrzebują wsparcia w zrzuceniu
zbędnych kilogramów. Na moim blogu znajdziesz porady, informację i ciekawostki związane z
odchudzaniem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz